بهترین صرافی ارز دیجیتال برای ایرانیان

بهترین صرافی ارز دیجیتال برای ایرانیان

تبلیغات
تبلیغات

منوهای سایت

عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور

تبادل لینک هوشمند






چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

امکانات وب

خبرنامه وب سایت:





آخرین نظرات کاربران

بهترین صرافی ارز دیجیتال برای ایرانیان

بازار نوظهور ارزهای دیجیتال به یکی از بزرگترین مراکز سرمایه گذاری جهان در سالهای اخیر تبدیل شده است. در ایران نیز علاقه به خرید و فروش و سرمایه گذاری در این زمینه روز به روز افزایش می یابد.

اما همه مبادلات برای خرید و فروش کدهای ارزی مناسب نیستند. متأسفانه در این بازار داغ ، خرید و فروش رمضار ، برخی از سکوها و مبادلات بی نام و نامعتبر ، جیب معامله گران دندان را تیز کرده و حرص و آز را دوخته است. انتخاب یک مبادله معتبر و بی سابقه مهم است. ما متعهد هستیم که مبادلات ارزی دیجیتال را بی طرف و تخصصی انجام دهیم و اعتبار آنها را ارزیابی کنیم.

بهترین ارز ارزی دیجیتال برای ایرانیان

در این بخش برخی از صرافی های دیجیتال برتر را معرفی خواهیم کرد که ایرانیان می توانند تا حدودی به آنها اعتماد کنند و در معامله رمضار شرکت کنند.

کاربران ایرانی باید در انتخاب ارز دیجیتال خارجی بسیار مراقب باشند. بسیاری از کاربران ایرانی تمایل به فعالیت در ارز دارند زیرا این مبادلات دارای امکانات بیشتر و شفافیت مالی بهتری هستند. اما کار در آنها همچنین می تواند برای کاربران ایرانی خطرناک باشد ، زیرا بسیاری از این مبادلات ، اگرچه در ابتدا ثبت نام آسان است, ممکن است اسناد کاربران ایرانی دنبال شود هویت معتبر بخواهید و پول کاربران ایرانی را به بهانه تحریم مسدود کنید.

مانند اتفاقی که در سال 2017 برای مبادله بیترکس افتاد ، مقادیر زیادی سرمایه ایران را مسدود کرد. مشکل دیگر ارز خارجی این است که آنها از Rials پشتیبانی نمی کنند و مردم مجبورند سپرده های خود را به دلار یا به ارز دیجیتالی مانند یک قلاب تهیه کنند.

در اینجا برخی از بهترین صرافی ارز دیجیتال برای ایرانیان آورده شده است:

Bainance Binance

اگر به دنبال صرافی دیجیتال برتر هستید ، Bainance یکی از بهترین گزینه ها است. این مبادله به عنوان بزرگترین مبادله رمزنگاری در جهان شناخته می شود، با امنیت بسیار بالا و امکانات بی نظیر. Bainens بزرگترین مبادله رمزنگاری در جهان است و با وجود تحریم ها ، هنوز هم بسیاری از کاربران ایرانی وجود دارند که قوانین احراز هویت Bainens را به روش های مختلف دور می زنند.

بورس اوراق بهادار به دلیل هزینه کم معاملات و تنوع ارزهای دیجیتالی آن ، طرفداران زیادی در بین ایرانیان وجود دارد, اما آنها در قوانین Bainns ذکر شده اند و چندین بار به کاربران ایرانی هشدار داده اند که به دلیل تحریم ها تمایلی به خدمت به این کاربران ندارند. با این حال ، بسیاری از کاربران ایرانی هنوز علاقه مند به استفاده از انواع خدمات Bainens هستند.

بروزرسانی 1401 سپتامبر: متأسفانه ، Bainens روند احراز هویت را برای همه کاربران فعلی و جدید ( اجباری کرده است, و بنابراین این مبادله ارزی دیجیتال دیگر نمی تواند انتخاب خوبی برای کاربران ایرانی باشد. بنابراین ، نمره رتبه بندی Binance به 1.5 کاهش می یابد. همچنین می توانید مقاله جایگزین Bainens را بخوانید.

صرافی دیجیتال KuCoin

صرافی دیجیتال Cocoin نیز یکی از محبوب ترین و برترین دفاتر ارزی در زمینه رمزنگاری است که دارای امکانات متنوعی است ، مانند برنامه, تلفن همراه دارد. البته بسیاری از مبادلات معتبر از یک برنامه اختصاصی موبایل بهره مند می شوند. یکی دیگر از ویژگی های این مبادله به روز بودن آن است و دائماً ویژگی ها و خدمات جدیدی را به کاربران اضافه می کند. جالب است بدانید که از هر 4 صاحب Ramzars در جهان ، 1 نفر در این گاو فعال است.

در قوانین خود ، Cocoin Exchange ارائه خدمات به کاربران ایرانی را محدود کرده است ، اما به اندازه Bainens برای کاربران ایرانی محدود نشده است, به همین دلیل این مبادله یکی از محبوب ترین مبادلات ارزی است که دیجیتال خارجی در ایران است. شهرت KuCoin به همه محدود شده است و علاوه بر این ، به دلیل تعداد زیادی مشتری در سراسر جهان و حجم بالای معاملات ، تقریباً تمام معاملات Cocoin فوراً انجام می شود.

بهترین ارز دیجیتال ایران برای ایرانیان

توصیه می شود اگر در داخل ایران زندگی می کنید از مبادلات داخلی استفاده کنید. مزیت مبادلات داخلی این است که دارایی های شما در معرض انسداد نیستند ، آنها از امنیت و پشتیبانی مطلوبی برای واریز و برداشت ریال برخوردار هستند. اما آنها همچنین دارای معایب متعددی از جمله تنوع کد ارزی کم و محدودیت در میزان سپرده ها و ریال ها هستند.

حتی اگر قصد استفاده از خدمات لوازم جانبی خارجی را دارید ، ابتدا باید یک حساب کاربری را در یکی از سیستم عامل های داخلی باز کنید ، یک قلاب بخرید و سپس آن را به دفتر ارز منتقل کنید. بنابراین بهتر است چند مورد از بهترین صرافی های دیجیتال ایران را بدانید تا انتخاب بهتری داشته باشید.

مراقب باشید که به دلیل گسترش پذیرش کاربران ایرانی در بازار ارز دیجیتال ، هر روز تعداد مبادلات ارزی دیجیتال اضافه می شود و در این میان, مبادلات امنیتی کم یا همچنین با اهداف کلاهبرداری دیده می شود ، بنابراین در انتخاب ارز دیجیتال مراقب و حساس تر باشید

تبادل دیجیتال Nobitx

Nobitx یک صرافی برتر دیجیتال ایران است و می توان گفت بهترین مبادله ایرانی در این زمینه دارای یک برنامه اختصاصی و یک سایت حرفه ای برای خرید و فروش رمضارس، هر کاربر کیف پول های متنوعی را ارائه می دهد و از شبکه های متنوعی پشتیبانی می کند ، به طوری که افراد قادر به خرید و فروش و ارسال و دریافت رمپ با حجم مورد نظر هستند.

در این مبادله محدودیت هایی در واریز و برداشت ریال وجود دارد و تعداد محدودی از ارزهای دیجیتال ارائه می شود.

در آخرین به روزرسانی این پلتفرم ، چندین رمضار جدید به لیست اضافه شده است که در نهایت در مجموعه رمپ های پیشنهادی به 37 قطعه رسیده است.

یکی از ویژگی های مهم و جالب Nobitx Exchange ارائه یک حساب کاربری تر است ، هزینه آن بسیار کم است, به طوری که هزینه معامله در حساب معامله گر Nobitx پایین تر از بسیاری از مبادلات معتبر بین المللی است.

ارز دیجیتال اکسیر

تبادل دیجیتال اکسیر همچنین یک تبادل برتر و قابل اعتماد در ایران است و دارای یک برنامه تلفن همراه و امکانات رضایت بخش است ، از پشتیبانی خوبی برخوردار است و همچنین به مشتریان امکان تجارت در حالت آزمایشی را می دهد, که در مبادلات کمتر ایرانی قابل مشاهده است.

Elixir همچنین یک Nubitx است و در پارک فناوری پردیس ثبت شده است. در حال حاضر 23 ارز در بازار تومان و 13 ارز در بازار تتراسای ارز اکسیر معامله می شود.

ارز دیجیتال Valx
Valx همچنین یک ارز محبوب ارز دیجیتال ایران است. هزینه مناسب معاملات ، امنیت بالا ، امکان تجارت با ریال و تترا از جمله مزایای این مبادله ایرانی است. در حال حاضر ، با توجه به ارزهای موجود در بخش معاملات فوری ، نزدیک به 100 ارز در Valex پشتیبانی می شوند.

بیت ارز دیجیتال 24

اگر به دنبال مبادله ارز دیجیتال ایران هستید ، بدون شک ، مبادله بیت 24 یکی از اولین گزینه های شما خواهد بود. این مبادله در بسیاری از جنبه های خدمات توانسته است عملکرد خوبی داشته باشد و نیازهای شما را در زمینه تبدیل رمز عبور ارز به طور کامل برآورده سازد. بیت 24 مبادله رمزنگاری با امکانات مختلف در ایران است.

تنوع بالای ارزهای رمزنگاری شده و هزینه های مناسب از جمله مزایای مبادله 24 بیتی است. به دلیل اینکه این پلتفرم ایرانی است ، مشکلی برای کاربران ایرانی وجود ندارد و بسیاری از کاربران ایرانی در این بورس کار می کنند.

این دفتر مبادله دارای دفتر مرکزی در تهران است که می توانید با مراجعه به اعتبار آن به راحتی تحقیق کنید. مبادله بیت 24 بیش از 350 رمپ را پشتیبانی می کند.

نتیجه گیری

علاوه بر این ، اول از همه ، هر شخص فعال در بازار رمزنگاری باید در انتخاب صرافی دقت کند و اطمینان حاصل کند که مبادله معتبر و قانونی است، کاربران ایرانی باید بیشتر از دیگران مراقب باشند.
علاوه بر این ، بازار حاشیه های زیادی دارد زیرا به پول مردم می پردازد. بسیاری از هکرها در تلاشند تا مبادلات بزرگ را هک کنند. مبادلات معتبر و بزرگ در جهان گرانترین کارشناسان امنیتی را برای امنیت سرورهای خود استخدام می کنند و اگر در معرض هک قرار بگیرند ، آنها به مشتری تبدیل شده اند' پول برای حفظ اعتبار و مارک تجاری آنها برای منابع مالی قدرتمند خود پرداخت می کنند. مانند اتفاقی که برای بورس باینس افتاد.

اما مبادلات با قدرت مالی کمتر بهترین طعمه هکرها است زیرا آنها نتوانسته اند به اندازه کافی سوراخ های امنیتی خود را بپوشانند. از طرف دیگر ، به دلیل تحریم ها ، بسیاری از دفاتر ارزی در Crypto خدمات به ایرانیان ارائه نمی دهند و اگر ایرانیان، کار در مبادلات دشوار با ایران ممکن است سرمایه آنها را در معرض خطر مسدود قرار دهد. از طرف دیگر ، چالش های حقوقی بسیاری در ایران وجود دارد.

 

منبع: coinbase



می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
تاریخ : شنبه 2 مهر 1401 ساعت : 20:43
بازدید : 920

مطالب مرتبط

    نظرات

    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: